Le Guess Who?

Zo, de festivalpas voor Le Guess Who? is binnen. Een mooi festival op verschillende locaties in Utrecht. Veel relatief onbekende namen worden gemengd met een klein aantal grotere namen. En behalve dat er geen mainstream artiesten voorbij komen, komen wel heel veel verschillende muziekstijlen aan bod.

Voor mij zijn het dit jaar toch wel de hoofdacts die ook mij het meest aantrekken. Einstürzende Neubauten, Swans, Autechre, allemaal grote namen. Maar wie weet welke kleine en nieuwe acts mij gaan weten te verbazen en grijpen. Want daar gaat zo’n festival dan toch ook om. De komende tijd op dit blog vast nog wel wat over mijn korte verkenningen van andere op dit festival spelende artiesten. Maar voor nu de vraag:

Zijn er nog geheime tips, waar ik toch echt bij moet zijn?

Geef een reactie

